Vågar säga de högt nu :P

Japp jag och Viktor ska bli mamma och pappa i Augusti!!!!

Fy, fick se bebisen för fösta gången idag, och sen få fick vi se de lilla hjärtat slå :) NU fattar jag att jag ska bli mamma, när jag äntligen fick se henne/honom.

Allt vara jätte bra där inne, allt var bra med mig förutom mitt blodtryck :( Så jag ska åka till Danderyd med de, men jag är inte orolig. Ska börja med blodtrycksmedicin också. Men som sagt de sista jag tänker göra är att stressa upp mig mer.

Så nu ligger jag framför brasan i vårt jätte fina nya hus, som äntligen blev helt klart igår (kaklet i köket).
Och mår riktigt bra :)

Ja vi har köpt hus för ett tag sen, och vi trivs otroligt bra :)

Har inte börjat planera för nån bebis än, tänkte vänta några månader till, men oj var man är sugen ;P
Men jag ska vara duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0