tillbaka

Så nu har jag varit ifrån denna blogg ett bra tag, stor del på grund av att min dator har varit trasig :P men nu är de tillbaka i mitt säkra knä.

Ja vad ska man skiva om?
Jag har inte hittat nått jobb, men de kommer väl de med, skulle vilja vara utan jobb i sommar iallfall :P kan man få va de? Tror ni AMS uppskattar de? NE de tror inte jag.
Men men, får se va som händer, de går alltid att fixa.

Fyller år snart, 8 juni på en underbar tisdag, men de blir kalas på lördan istället. Lite kall öl och smögåstårta.

Jag har börjat fått ording på altan här hemma iallfall, blommor överallt. Börjar bli lite somrigt. De har varit så jävla varmt nu ett tag så jag har tillbringat mina dagar på ett täcke i solen. Har fått lite färg.
På lörag så ser de ut att bli golv, ska lägga om golv i hela lägenheten. VIT! Kommer bli skit bra, sen är de klar, kök, vardagsrum och hall. badrummet får vi se. Ska ut med garderoben i hellen också, har fått en stor vit byrå av syrran. Min walk-in få jag ta om jag orkar. Men allt blått är borta!! JIPPI!!

I dag har de varit en konstig dag, har varit så trött, så jag inte ens gå och boka en tvättid, som jag behöver (jätte mycket) men jag tog mej ut till pappa till slut för att hämta datorn. Sen har jag fan inte gjort jorden nån större tjänst.

Få se om jag ta mej till tvättstugen i morgon då.  Fast jag har mått mycket bättre nu sen jag böt p-piller. Har inte bryttit ihop en ända gång på en månad, förr va de var och varanan dag.

Just nu sitter jag själv, V är hos J och hälsar på, så honom får jag nog inte träffa i dag. Vilket kanske är lika bra, med tänka på mitt underbara humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0