things to do

Hade en mysig dag i dag, först fick jag säga hejdå till Anna, de var våran sista träff. Har fått mycket hjälp av henne, så de kommer kännas tomt. Men jag skulle höra av mig om de va nått.

Sen så åkte jag ut till IQ och Ofelia och satt och myste där ute i ett par timmar. Va ett tag sen, tjejen växer så fort.
Sen hem i 15 min, så får jag ett sms att mäkaren ska ta kort på V ´s lägenhet i morgon, så nu har vi storstädat en 3a. Men de blev så fint så. Så nästa helg blir de troligen visning.

Har en hel del att baka i veckan också, ska göra två stora smörgåstårtor bland annat, sen ska jag göra kakor och bullar. Jag är ju inte sen sån där som köper sånt, tycker de är roligare att göra själv, men om jag va en sån som hade mycket att göra så skulle de nog låta annorlunda ;P

I morrn så fick jag äntligen en tvättid, så nu blir de stortvättsdag :) ska rensa ut min walk-in också, saker jag inte annvänder och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0