ont i magen :(

Fy har redan varit på toan 2 gånger nu, och jag tror inte nr 3 är långt ifrån :( Men jag ska ingenstans i dag, så jag kan väl ligga på soffan och kolla på tv. Kanske blir bättre senare.

Skicka just iväg en jobbansökan till folkhem i täby. Ams tyckde jag skulle söka de, men jag vet fan inte hur dom tänker, de är ett exra jobb runt om i täby och stockholm, de är ju inte riktigt så att jag kan komma på 10 om de skulle vara så. Och jag hoppas att dom är smarta och tar nån som är närmare, än Norrtälje.

Igår så drog jag och V iväg och kolla på ett hus som vi var lite intresserade av, och de va så fint! GUD precis Ninnis smak, precis som bullerbyn. Så jag hoppas :P

I morgon ska jag och syrran bege oss till björnö. Har redan varit där i år, men jag åker gärna dit en gång i veckan ;P Så nu blir de mer blommor till altan, får se vad V säger. Han har inte förstått mitt intresse för blommor :D Men han vill att jag ska fixa hans lilla balkong :P Men de är så lite, så jag vet inte vad jag ska göra med den.
Och på söndag är de morsdag, så jag får köpa en lite blomma till mamma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0