lite sol sticker fram

Höll på och dona långt in på natten igår, med annsåg att jag inte behövde gå och lägga mej kl 10, för vad ska jag upp och göra kl 7? Ne, så badrumet fick sig en storrengörning. Vilket behövdes. De räcker med att de går en vecka, sen ser de förjävligt ut. Men nu är de fint. Vakna 9.30 i dag, så upp och tog fram penseln och färg. Jag håller på att måla utemöblerna vita, men de tar sin lilla tid. Har 1, 1/2 stol kvar. Sen ska jag börja olja in altan, men anntingen är de för varmt eller så regnar de. Så får se när de blir av, har ju hela sommaren på mej.

Sen så begav jag mej till Norrpan en snabbis och köpte lite smått och gott. tyckde jag behövde de, sen så behövde jag lite annat också.
Ska göra mej lite sen lunch nu.
Ikväll skulle de bli myskväll tydligen, så de ser jag ifram imot, att mysa lite på V. Sen ska jag äntligen lägga över Thailand bilderna till datorn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0