sjuk

Så ligger sjuk i dag, vet inte riktigt vad de är, men jag har mått skit hela helgen. Sov hela lördagen, mer är 24 timmar låg jag med en huvudvärk, som jag inte visste fanns. Men fan säger jag, har aldrig haft så ont så länge. Så igår va jag lite halv mör.
Så va de hockey på kvällen, där jag satt och svettades som en tant i klimakteriet. Somna så fort vi kom hem. Och nu ligger jag här med små huvudvärk och svettas, sen fryser jag sen svettas jag igen, men jag funderar på att ta på mej mjukisarna och gå och boka tvättstugan. Nu är de slut på rent.
Tänkte göra lite saker i dag, men jag tror de får vänta. I morgon ska jag träffa jobbcoach kl 9 så jag vill må någorlunda bra.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0