jävla mobil

Skickade in min mobil på lagning innan jag åkte till Thailand, fick de när jag kom hem, men de är samma jävla problem. Nu skrev jag och sa att jag ville ha min pengar tillbaka. Fan blir så arg! Tur att man har fler mobiler att välja imellan.

Aja dagen har gått bra, jobbcoach va jätte mysig, jag tror att jag kommer få mycket med hjälp ifrån henne. Sen va jag ute och gick med syrran, som ligger hemma i ryggproblem, gick sakta med säkert. Så har jag gjort rulltårta, men de blev inte så fin, jag har aldrig lyckas med rullningen :P men god. Snart ska jag tvätta.
Snart kommer mamma också.

Så beställde jag min vårjacka igår, gick igenom mina gamla, men dom går inte att ha, mina tuttar har växt lite så jag får inte igen dom upptill, sen har jag nog vuxit på andra ställen med :P men de blev en vanlig enkel svart.

Ha en solig och mysig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0