uppe!

Så gick upp för 1 timme sen, men jag vakna när älskingen stängde dörren, så jag har varit vaken sen kl 5.50 typ :P jag brukar alltid vakna när han går, så är jag vaken en stund, sen somnar jag om, så får se hur trött jag är på jobbet sen.
Jobbar i dag mellan 10-15 sen hem och fixa och slöa i några timmar innan de är dax för step.

De blev gymmet igår iallfall :D fan trodde inte att de skulle vara så många där, tänka på att de va snöstorm, men de va många tappra träningsgalna puckon där + vi då :P

Nu sitter jag nyduschad i soffan inlindan i bebes sköna munkjaka, med två hårda mackor, en munk och varm o´boy i magen.
Ska fixa mej snart, så ska jag få fram bilen ur snöhögen. Får se hur mycket de kommer vara på jobbet, jag tror inte de är så många som ger sig ut i detta väder, men man vet ju aldrig.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0