tvätta soffan

Så nu har jag varit i tvättstugan och slängt in soffan i tvätten. Och fått i mej lite frukost. Sen ska jag försöka få reda på om jag fortfarande är inskriven i skolan, sen ska jag gå och handla lite.
Men jag måste erkänna att jag helst skulle vilja krypa ner i sköna sängen igen. Men jag har kommit på att de är bra att sova hos Viktor, man är upp i tid och kan göra allt man ska göra och är man trött så är de bara att krypa ner i sängen ;P De är nog de bästa känslan, att få gå och lägga sig när man är trött. Inte kanske de bästa men den är där uppe bland dom bästa.
Ska nog ge mej ut till mamma och pappa i dag, kanska äta middag med pappa.

Har hittat laddan till kameran, så nu ska jag knäppa kort, men jag vet inte hur länge de tar att få upp dom i bloggen :P

Ha en bra dag
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0