ny mobil?

Tro de eller ej, men jag har haft min mobil i 3 år :P men nu börjar de bli dax för en ny, men eftersom jag inte är en mobilnörd så betalar jag inte inte över 2000 för en ny. Men jag vill ha en Sony Ericsson, tror jag har hittat en, med de va slut för tillfället, så jag får vänta och spara ihop mer pengar. Sen va de en rosa nokia, men jag kommer ledsna på färgen. Så en vit igen, tack :)

Har varit ute gått med syrran i nån timme. Kändes bra, fast de är slå kallt :( men man får ju skylla sig själv när man inte klär på sig :P

I morrn vet jag inte riktigt vad som ska hända, ska ge mig iväg och kolla om de finns en tvättid i morgonbitti :)
Sen blir de mys med älskingen på kvällen, tror jag :)

På lördag ska vi iväg till mamma och pappa och käka middag, sen hem till Tesa och Totte på några öl.
Ska ringa A-kassa i morgon med, ska ta en seriöst snack med dom :( Fan vad dom håller på, ska få ett slut nu :P

Ne ska ge mig iväg till tvättstugan nu.
HEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0