ner på byn

Igår va de jobb, och timmarna flög iväg, fast de va så lugnt med folk..
Sen va de hem och ta hand om en lite sjukling :( tycker inte om när du mår dåligt älsklingen! Men de är på väg till de bättre hållet.
Idag så, har jag inte gjort så mycket, har mest tagit de som de kommer, syrran ringde nyss och fråga om jag ville följa med ner på byn. Så in i duschen! Skulle försöka få tag på skolan i dag också men dom är ju borta hela tiden, så jag hoppas att dom inte har skrivit ut mej ifrån kurserna. Jag kunder nämligen inte gå på informationsmötet i måndags, men de stog ingenstans att man skulle ringa om man inte kunde komma. Men de skulle man tydligen :( men de är inte så lätt när de inte är nån där, någonsin! Aja får försöka i morgon igen.

Nu ska jag städa upp efter min frukost/lunch.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0