kallt

Fy vad kallt de är! Vilket märks på min bil, som va helt död i går, när vi skulle åka :P, så pappa fick ännu en gång komma och rädda lilla Ninni. Så nu är jag billös i några dagar. Skulle ju inte vara så farligt om de vore sommar och varmt så man kunde gå och cykla, men med -15 så är de inte så skönt att gå överallt.

Va med mamma på stan i dag, efter hon körde hem mej ifrån Gräfsta. Köpte glas på Spriida för presentkortet som jag fick av Maud och Nisse i julklapp. Tack så mycket! Sen tog vi en lunch. Sen så jag jag inhandlat en strykbräda :) Så nu jävlar ska de bli rakt här hemma. Sen blev de lite förvaringslådor och nya kuddar.
Sen fick jag äntligen min pippitröja som mamma jag stickat till mej, ska lägga upp bilder sen.

Nu ska jag rensa min garderob :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0