hmmm

Så då va soffan nytvättad och luktar gott igen :P Fick sova en timme med medans de torka.
Men jag är fortfarande trött :( Ska snart gå ut och gå mer syrran. Sen blir de myskväll med älskingen.
Ska till ams i morgon på möte, så de ska bli intressant. Sen så ska jag på spinningpass med älskingen på kvällen, älskar att han tycker om spinning och stryketräning.
Fick tag på skolan med, och jag är inte utskiven, men jag måste få tag på min lärare fort, men de är inte så lätt, fattar ju inte hur man få tag på dom. Fattar inte (fronter) som är de programet som vi använder, få fan fråga nån där uppe. Fan varför så jävla komplicerat??? aja få se hur detta slutar.

HA DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0