alltid ska de strula!!

Fan att vara arbetslös är ett heltidsjobb. Nu ska dom helt plötsligt ha arbetsintyg som ska in så fort som möjligt, sen vill dom att jag ska skriva in mitt schema och hur många procent jag jobbar.. HALLÅ! jag är EXTRA!! jag jobbar när de behövs!! Fan jag blir så jävla arg! ska egentligen säga upp mej, för jag tjänar inte på att jobba. Aja ska till jobbet i morrn och ringa kontoret.
Sen fick jag ett mail om min trasiga dator och försäkringen, hahah ne de blev inga pengar, och fråga mej inte varför. Skulle ha ett annat kvitto,men jag kan bara ta de kvitto som jag har på dator så. Mamma ska ner och prata med dom, så blir de inga pengar så tar vi bort alla våra försäkringar där ifrån ;P så där jag!

SÅ, idag har jag varit ut till mamma och pappa och hämta ett par saker, sen iväg till Willys och storhandla lite, sen till Blomsterlandet, men hitta inget, sen in på Intersport, och handla träningslinne, sen Jysk och handla lite småsaker.
Sen hem och gjorde pizza :D
Har badat Lancelot ikväll också ;P hahah han såg jätte roligt ut.
Nu är älskingen iväg och handlar lite gott och kanske en film.

En blöt katt :P



Sen va de dax för lite äventyr.

Okej dax att gå ner!


Den berömda sovställningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0