5 vackor kvar!

AAaa bara 5 veckor kvar till Thailand!! Längtar så mycket! Bara ligga på stranden och göra vad man vill. Ska bli så roligt och mysigt.

Igår vad vi hos svärföräldrarna och åt fondue. Vi höll nästan på och elda upp köket :P men de sluta bra. Riktigt gott va de, kanske fick i mej lite för mycket vin :P somna tidigt.
Men jag va upp tidigt i morse kl 6.30, men sen somna jag om när jag kom hem :P men jag har varit lite duktig i dag, tog en promenad till norrpan och handla middag till mej och älskingen. Och nu ska jag forstätta städa och sen måste jag boka om min tvättid i morgon. Jag ska nämligen jobba i morgon :D Jobbade 3 dagar förra veckan, så se blir några kronor ifrån jobbet denna månad. Håller på och bråkar med A-kassan nu, jag vet inte riktig vad dom håller med, men de blir inga pengar från dom denna månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0