måndag igen :(

Fy vad helgen gick fort, de tycker jag inte om!

I lördags så va de dax för den andra sprutan, så nu kan jag åka till THAILAND! Sen va de match för herr Viktor, sen blev de en mysig middag påG :D Riktigt mysigt måste jag säga.
Se va de hem och mysa i soffan.

Söndagen är ett lite suddigt, vakna med en huvudvärk från helvetet! Va tvungen att gå ut och sätta mej i bilen, när vi va och handla badbyxor till Viktor. Sen va de bara att bädda ner mej. Så Viktor åkte och tvätta bilen, medans jag sov i 3 timmar :p Sen vad de dax för middag hemma hos Viktors föräldrar. Alltid lika mysigt.
Sen hem och somna kl 22.30. Sov som en stock hela natten.

Missa ett telefon samtal ifrån läkaren i morse också, dom hade tydligen hittat nått på odlingen dom skicka, så jag hoppsa han ringer snart igen.

Nu ska jag iväg och jobba i några timmar, sen ska jag och få nacken knådad. Sen ska jag fortsätta med min storstädning här hemma. FAN vad Lancetot har stökat ner, har till och med fått skura golven. Är riktig förbannad!
Han är på borden och min (vita) säng, han fattar noll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0