de sluta inte där inte

Så nu är jag hemma ifrån jobbet och så va jag och fixa huvudet. Han fick upp alla knutar där bak i nacken, så nu känns de riktigt bra.
Så nu har jag fått i mej lite middag, sen ska jag göra popcorn och kolla på nån film eller läsa ut min bok.
Ska bara städa klart först.

Just de läkaren ringde, jag har inte bara svampinfektion jag har också urinvägsifektion :D fan vad härligt de är! jaja skitsamma, dom hitta felen iallafall (finn fem fel). NU kan jag åka till THAILAND!!

I morgon ska jag ge mej ut till pappa och hämta nåning som jag skulle lägga på sätet i bilen så jag inte blir kall om rumpan. Ja ni de är min pappa de, han tycker inte om när jag har ont :(
Sen ska jag storhandla, och hämta medicin på apoteket. Så ska jag hämta köttfärspaj hos mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0