riktigt otäckt

Vilken dag!

Stog i kassan, och började må lite konsigt och kallsvettas så jag slog på fläkten. Men de blev bara värre, så jag ringde bak till chefen och sa att jag svimma!
Så kommer de en kund med ett par gummistövlar och fråga nått som jag inte riktigt vet vad jag svara på. Sen blir hon svart.
Jag tror inte hon hann se att jag försvann bakom kassan, men chefen han fram i sista sekunden.
Så där låg jag på golvet och skaka och en vänster hand som pirra som tusen myror och hörde inte mycket.

Så i med några klunkar med cola och en underbara Sofie som körde hem mej. Nu ligger jag här i sängen. Och väntar på att mamma ska komma med mat till mej.

De va riktigt obehagligt, Känner mej fortfarande lite borta.
Jag tror min kropp säger ifrån. Ska nog lyssna lite mer på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0