jävla skit grannar!

Okej 7 jävla helvetes månader!!

Dom slutar aldrig! Jag kan ju fan inte vara kvar i mitt egna hem. snart kommer jag göra nått, dom kan inte hålla på och borra i 7 månader!!!

Ska iväg och jobba i dag, kl 13. De känns helt okej i kroppen, känner att jag är 99% tillbaka.
De känns jätte skönt, hatar att inte ha kontroll över min kropp.

Ikväll blir de myskväll med V. Vet inte riktigt va de blir, men jag hörde nått om film :D Sen ska jag jobba helgen med Malin! Kommer bli roligt tror jag, specielt om vi tänker på våran annons som vi har nu i helgen, de känns som jag kommer få ha lite heta diskussioner med folk. Konstigt att de alltid blir de när vi har våra annonser :P

Just de på söndag ska jag göra de som dom flesta tycker är de värsta som finns på denna planet!

HEJ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0