IKEA

Va och fixade gymkort igår, så nu är de klart. Sen tog vi en snabbis i gymmet. Så nu har jag riktigt ont i armarna.
Sen va de hem, soman på soffan tills vi skulle iväg till ikea, vilket blev sent, så de va så lugnt där när vi kom. Men jag fick sån huvudvärk, sån där som man spyr av.
Så jag satt tyst hela vägen hem, sen stupade jag i sängen vid kl 9 och sov tills kl 11 i dag :P men jag har fortfarnade lite ont, så de blir inge träning i dag.

Böt tid med Malin i dag, så jag fick sova. Skulle jobba 10-15 men de blev 13-19 istället.

Sen ska jag hem och gosa på Viktor.

så nu skiter jag i de här, får säga vad ni vill men jag är så jävla lycklig. So fuck off!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att du är lycklig :) Jag tkr om det :) <3

2009-09-17 @ 19:50:03
URL: http://beyondthewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0