hockeyträning

I dag har jag varit helt slut i kroppen, sov en stund när jag kom hem.
Sen har jag pysslat lite här hemma. Försökte få skrivaren att funka, men misslyckades. Så en jätte snäll bror kommer och hjälper mej på onsdag.
Är lite avis för tillfället, mamma och pappa ska åka till Grekland om ett par veckor, vilket skulle vara perfekt för mej just nu...

V åkte för inte så länge sedan, för nu är hockeyträningen igång. Och herrn kommer inte tillbaka förens kl 23.30.
Men de gör inget, bara han kommer :P
Själv kör jag igång med träningen på tordag, då jävlar. Tur att man har en friskisledare som gympolare. Så jag kommer aldrig komma undan :P Perfekt!

I morrn är de heldag på jobbet, och jag ska ta de jävligt lugnt. Kroppen är inte 100% ännu. Och sen måsta jag vara redo för torsdag.

Ne nu ska jag mysa ner mej i sängen, med en bra film.

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0