är snart tillbaka

Så efter ca 13 timmar sömn.
Men jag är inte riktigt hundra i kroppen, känner jag.

Vakna kl 11 i dag, så går jag upp och små pysslar lite, sen så ringer jobbet och undra hur de är med mej. skulle jobba i morrn mellan kl 10-14, vilket är okej, jag kan står där i kassan och se glad ut i några timmar. De är väl lite mitt fel att de krisar. Men fan! Ne jag är sjuk, jag är aldrig sjuk, jag kan vara sjuk en dag sen är jag tillbaka. Så ne jag tänker fan inte känna skuld i att jag svimma i kassan! Helvete heller!
Men i allafall så blir jag hemma i morrn med. Min söta mammalediga kusin hoppar in i några timmar.
Se kör vi som vanligt.
Jag känner att jag måste få bli frisk innan jag kommer. Två hela dagar!

Va med kusinen i dag, har legat i soffan och snackat massa skit. Hon har inte heller haft den bästa dagen.

Har inte träffat henne på en månad! Så vi hade lite att prata om, vilket känns skönt. Hon säger dom rätta sakerna. Hon får en att inse att de inte är mitt fel, jag är mänsklig jag blir sjuk jag med.
Så jag fick en liten putt i dag.
Så nu ska jag forsätta och ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0