ne vet ni vad, jag sket i de!

Tandläkaren gick bra och fort. Ska tillbaka på onsdag igen, för en undersökning. Sen sket jag i markanden, folk sa att de bara va skit ändå, så jag drog med mamma och käka istället.

När jag skulle gå ner till tandläkaren så höll jag upp dörren till min granne, så frågade hon så nyfiket

-Är de du som har de så himla fint på altan?
-Ja om de menar alla blommor så är de jag.
- Ja, jag brukar stå och titta ner på dom, de är så jätte fint. Tycker du om att hålla på?
- Ja jag tycker de är jätte roligt (annars skulle jag inte ha de så).
Så forsätte hon ett tag till.

Jätte trevligt att höra. Brukar komma på folk som står och tittar på min altan lite nu och då :p
Men på fredag åker dom bort.

Nu ska jag dona lite här hemma.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0