Fredag!!

Gud vad skönt! Nu är de fredag och jag har precis kommit hem ifrån jobbet (nästan) har hunnit med att diska och lite skit med. Dagen gick skit fort, trodde den skulle gå hur segt som helst, men ne :P
Nu ska jag forsätta här en stund sen blir de middag med sötnosen.


Å måste berätta en läskig sak som hände mej i går morse.
Jag hade precis låst dörren efter Viktor när han åkte till jobbet, så skulle jag gå och lägga mej igen, och kryper ner under täcket, och de kändes som jag vägde 2 ton, de va som om de va flera personer som stog och tröck ner mej i sängen, de va skit äckligt! Så försökt jag att vända mej, och se om de blev nå bättre, men icke!
Sen kommer jag fan inte ihåg mer, jag somna av utmattning. Riktigt obehagligt va de har aldrig haft den känslan förut.

Ne ska forsätta nu. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0