14 oktober

Japp ledig i dag :D men fick inte sova ändå.
Skulle till tandläkaren kl 9.30 så de va vara bara att lämna den sköna sängen. Sen blev de en tvättid kl 11, vilket behövdes kan jag tala om :P Så nu håller jag på här hemma medans maskinerna går. Håller på och river ut allt ur ena garderoben så jag kommer in i den, sen hitta jag ett par jeans som jag har letat efter och min vintersaker, halsdukar och vantar, men jag har inte hittat min svarta kjol än :(

Så ska jag göra iordning på altan.

Sen när tvätten är klar ska jag ut till pappa med färg och dom sista luckorna. Så snart är de inge mer blått i mitt kök!! :P Jippi!!

Ska lägga upp bilder sen, just nu är de lite kaos? (stavas?).
Ne ska forsätta nu!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0