soffpotatis

Så nu har jag varit duktig i kväll, men fan vad jag sög på stepen!! hahahah helt bort, tappa räkningen tog vänster istället för höger fot, ja ni jag blev så jävla förbannad! :P men men de går väl bättre nästa torsdag.
Nu sitter jag i soffan med lite gott. Skulle titta på en film som jag lånade av kusinen, men de funka in med min dvd-spelare, så de får bli i morgon hemma hos Viktor. Så de blev Ensam hemma 2 istället :P
Och Lancelot är ute :P Tror han trivs bättre i mörkret.
Älsklingen har match i kväll så de blir en ensam filmkväll :( men men de går de med.

I morrn blir de julpynt här hemma, ska upp med lite julstjärnor i fönstrena, och peppakakor.

Sån jul vill jag ha :P Riktigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0