middag

Så ska snart iväg till mormor och morfar på middag.
Sen ska vi nog ta de lugnt ikväll, har varit uppe sen kl 05.05 i morse, så jag börjar bli lite slö :(

Och i morrn ska jag till skolan, sen fick jag hoppa in och jobba på eftermiddan.
Få ju jobba i 75 dagar nu för a-kassan, så de är bara att köra.
Och nu äntligen är de dax för ett step-pass, känner att kroppen är redo. Sen kanske jag ska kolla på en hockeymatch efter de, men vi får se.

Just de Lancelot fick ju gå ut för fösta gången i dag, blev inte riktig som jag trodde, han sprang in igen, han vad så rädd för allt, så de gick inte så där jätte bra, men jag ger fan inte upp :P han SKA ut!

HEJ!


Gick ej att publicera detta igår :( jävla skit blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0