livet är en uppförsbacke

Ja dagen började så där, mitt huvud mådde mycket bättre, de va väl de enda som är bra i dag. Men Lancelot började med att riva ner hela min dusch, så jag fick åka och köpa nytt på jysk. Så när jag kommer ut så vill inte bilen starta, då fick jag till slut tag på syrran, och sen fick jag tag på pappa så båda kom samtidigt och rädda mej. Så nu är jag billös tills ikväll, tur så va de bara batteriet. Så fick syrran hämta mej. Sen när jag kom hem så fick jag inte ur skruvarna ur duschen, så jag måste vänta på Viktor. Så de blev inte  mycket gjort av de jag skulle göra i dag, få göra de i morgon före jobbet.

Ikväll blir de våfflor med sötis. Han vad så himla söt i går, han lagade mat och diska åt mej, medans jag låg nerbäddad i världens huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0