bakar muffins och lyssnar på efterlängtad musik :D

Fick för mej att baka muffins, mitt i städandet :P blev så himla snugen.
Håller på att städa upp efter helgen, har bara varit här och matat Lancelot och bytt kläder sen har de varit iväg igen, sen har de blivit så att man slänger sakerna på golvet när man kommer hem. Har haft noll lust att storstäda.

Är sjuk som ett, ja kommer inte på vad. Men jag är sjuk, och de vill inte bryta ut, de ligger och tycker på, så ibland mår man prima.

Och denna vecka är de mycket på jobbet desutom, de är inventering nästa vecka.. Så.. ja jag har kontrollerat ett antal 1000 par skor. Men nu är jag ledig tor, fredag, så jag ska vila upp mej lite. Imorrn är de tvätt som står på schemat, får inte ner en strumpa till i tvättkorgen.
Sen ska jag hem till mamma och pappa nån gång under dessa dagar och baka bullar.

Ne ska forsätta nu innan sötisen kommer. (hockeyträning)

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0