väggspackel

I dag har jag varit igång hela dagen, drog med mamma också :-D de blev både de ena och de andra.
Köpte färg till hallen, skit snygg grön blev de, ska knäppa kort sen när de är klart, de bli lite mer jobb än vad jag hade räknat med :-P
Och sen blev de lite blommor och krukor, och ett våffeljärn! Hahahah jag saknat min våfflor, i så i morrn blir de våfflor med sylt och grädde. Och så hitta jag ett nytt ass schyst duschhuvud, de är typ som att såt under ett vattenfall :-D ska prova de i morrnbitti.
Och de första jag får göra i morrn när jag vaknar är att åka ch handla väggspackel, fick lite av mamma i dag, men jag behöver betydligt mer. är ledig i morrn så jag ska köra på hela dagen tänkte jag så hinner jag nog klart.
Blev bjuden på middag i dag med, vilket jag alltid uppskattar :-D
Men nu ska jag göra mej klar för natten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0