torsdag va de!

Japp i dag va de trosdag igen. Ska börja jobba kl 10 men jag är ju som jag är och är vell där 20 i :-P

Igår gick de bra, ska tillbaka på ombesiktning snart, men de va bara ett skit fel som pappa tog hand om igår :-D så vi firade iallafall.
Haha juste han som besikta bilen, han bara stod och log. Han tyckte min bli va så fin och han hade inte sätt en sån på 10 år, sen kom dom andra gubbarna och skulle hitta och fråga. sen när de var dax för att prova bromsarna så han drog  iväg och va borta (och jag skojar inte) i 10 minuter :-P hahaha sen kom han in med ett leende och sa (jag va bara tvungen och ta en extra lång runda) :-D hahaha!
 
Efter de så tog jag en promenad med kusinen som jag inte har sätt på över en vecka och de har inte hänt ofta kan jag tala om.

Jag tog lite bilder på Ofelia också, men dom orkar jag inte lägga upp här och nu, utan de gör jag sen när jag har ork och tid :-D
Sen blev de middag hos mamma och pappa, och på nått sett slutade de med att jag fick laga middagen :-( vet inte riktig hur de hände. Och sen blev de en sväng till syster och låna lite filmer. Så nu har jag lite underhållning i några dagar.

I dag ska jag bleka tänderna med, underbart! Inte för jag har äckliga gula tänder men jag vill ha dem lite med sommarfina. Sen blir de rådjurssadel hos mormor och morfar :-P MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0