sol,vind och vatten!

Vaknade av mej själv i dag, ingen klocka eller nån som ringer. Hur härligt som helst :-D
I går blev de brasa med familjen och vänner, jätte mysigt :-D så de blev några kycklingkorvar. Inga bilder, blir de hade inga betterier i kamran, men de kan finnas nån på mobilen.

Och så kom dom på att dem har grillat med varandra i över 25år! de är ju lite galet.

Idag blir de som sagt bara slappa med vad som helst, just nu har jag kommit in från altan, där jag sitter med en bok och solar lite, men man blir ju hungrig av att inte göra nått, så nu är de lunch på gång. Sen ska jag nog forsätta med de tunga arbetet :-D
Och i morrn blir de jobb :-D Men i dag är jag iallafall ledig!

bye!

Kommentarer
Postat av: Erica

ELLER HUR!

Då kan man sitta inne och tittar på Disney Dags. Blir så jävla less på sånt här folk!

2009-05-01 @ 12:44:59
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha jag fattar inte! Vi sitter bara och skrattar åt "P24" här hemma. Sån där osäker stackare som sitter ball bakom datorn. Han skrev såhär också "Stavas provocerar btw. Hej." HAHA! Jag ÄLSKAR när jag skapar uppståndelse på min blogg om något jag egentligen skiter i. Det är människor som han som jag söker efter då! Och vem träffa mitt i prick? ;) JAG! MAAHAa!

2009-05-02 @ 23:08:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0