sjuk

Fan vad jag mår skit! Mådde helt okej i morse sen när jag hade varit på jobbet i 15 min så börja jag må jätte illa fick ont i halsen och de känns som jag har feber, men sen är de inte så konstigt när två av oss är super sjuka och kom till jobbet ändå :-P men men jag får stoppa i mej vitaminer och dricka mycket, så ska jag nog klara mej. Sen så är jag ledig i helgen och de blir jävligt lugn för min del kan jag ju tala om.
Dem fråga om jag ville ta heldag i morgon, men jag orkar fan inte jag mår inte bra och jag tänker inte jobba skiten ur mej, för de blir bara skit sen när jag är borta, så nu säger jag nej och menar de oxå!
Nu har jag precis kommit hem, och ska slänga mej i sängen tills kl 6 för då blir de handla med mamma.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0