polis polis potatismos!

Hahahah blev stoppad av herr polis i dag, när jag skulle till mamma på jobbet :-P
Han undra om de va min bil?

-Ja, säger jag så snällt,
- Vart är skattemärket?
- bilen gick inte igenom besikningen, men problemet är laget och jag ska besikta om den så fort som möjligt :-D
Så gick han bort till polisbilen kolla igenom dator och kommer tillbaka
- ja men de stämmer jö..
-Ja
- Men du ska få blåsa iallafall, de är en rutin bara.
-Okej, vi får ser hur de går med mina lungor.
-Jo då de ser bra ut, du får ha en fortsatt trevlig dag, hej då!
- hejdå!


Herregud, stod precis utanför mammas jobb,undra vad pasienterna tänkt, som satt där inne :-P
Aja händer de igen så är de bara att köra upp pappret i nyllet, jag har inte körförbud!

Så nu är jag precis hemkommen från mormor och morfar, där jag har käkat mat i 2 timmar :-D mår lite illa :-(
Men satan vad gott de va!
Nu ska jag fippla lite här hemma sen ska jag tittat på film.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0