jag kan se målet!

Japp har inte så där jätte mycket kvar att göra ska bara måla lite till sen är de lite slipning kvar. Jippi!
Men de får bli som de blir, de syns ju att de är först gången :-P Men de gör inget så läng de blåa är borta!


God morgon!


De blev en god frukost med skagenmacka och o´boy :-P
va så hungrig så jag man inte ta nån blid på mackan :-D



Mamma va till Åland och då lägger man in en
beställning.


En riktig kvinna klara sig själv :-P


lite bättre än de blåa då.


3 lager tapet, de tar ett tag att ta bort.


Juste köpte ett nytt duschhuvud :-D
Ska hoppa in under den sen när jag är klar.


Ne nu ska jag forsätta och måla en stund till.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var nog väldigt länge sen vi hördes :)

2009-05-09 @ 06:30:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja ja ja! :D Då hörs vi på ons då :)

2009-05-10 @ 08:54:36
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0