it´s back!

Bloggen har varit lite dum, så jag har inte kunnat logga in.

Helgen fick fort förbi kan man säga, de va mycket att gör och mycket med folk som skulle ha skor :-P
Men de gick bra, vi fick mycket gjort.
I dag blev de en lugn dag, började kl 9 och slutade kl 14 :-D så nu blir de städning här hemma, har ju inte riktigt haft nån tid med de i ett par dagar nu. och så ska jag plantera om lite växter, gud vad duktig jag är :-P
I morrn blir de härlig sovmorgon, sen är jag ledig på onsdag, och då ska jag besikta bilen, så nu är de snart slut kört med saab på ett tag, min nya sommarbli är en fiat, en lite sak, som dom flesta tycker är skit ful, men jag tycker om den jätte mycket, och älskar min söta pappa som har lagt ner så många timmar på den. Så nu hoppas jag att den tar sig igenom.

Sen på torsdag så ska jag till mamma och få mina tänder blekta, sen blir de middag hos mormor och morfar. 
Är ju ledig i helgen, vet inte riktig vad jag ska hitta på, men nått blir de iallfall :-P

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0