FAN

Okej jag ångrar mej att jag sa nått! På vägen ut till bergshamra i morse så kommer jag kanske 150 m sen få jag inte i växlarna helt plötsligt, lyckas rulla ur trafiken, ringer pappa, när han svarar så får jag i ettan, ha säger att jag ska fortsätta, men jag ska ringa om de händer igen.
De gå jätte bra hela dagen, växeln är som vanligt.
Jag åker ut till mamma och pappa och grilla, SEN när jag ska åka därifrån, så kommer jag bara några meter innan bilen lägger av, sen får jag inte i en växel förutom baken :-D
Så jag får baka tillbaka till mamma och pappa, så nu är de SAAB igen :-P
Hahahaha de är fan inte sant. Aja saaben är en dröm, den går så jävla bra.
Så nu får vi se om far min kan laga skiten.
Nu ska jag hoppa i soffan och tröst äta, Okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0