a juste de

Nu har jag börjat med middagen :-P lite sent, men vad fan jag är ju ledig i morrn :-P
De blir ugnsstekt kyckling med potatissllad, mums!
I dag vaknade jag med ont i huvudet, men som tur vad så började jag inte förens kl 14 så jag fick bra med sovmorgon.
Så har jag stått på jobbet och ojat mej lite :-P
Men nu är den bort, så nu har jag lust att göra saker igen. I kväll blir de lugnt, ska städa lite och så, och i morrn ska jag till mamma och pappa och fixa bilen, sen blir de nog schlager med lite folk på kvällen :-D inte för att jag tror att vi vinner men man kan ju hoppas lite :-D

Lite bilder från i onsdagen:

Ofelia :-P




Tjejen går innan hon kryper :-D


Hade lite mysigt ute i solen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0