storma IKEA!

Fy satan! vad men folk de va på ikea! Jag har aldrig varit med om så mycket folk, och jävligt otrevliga dessutom, vilket får mej att gå i taket. Och då kan ju inte jag hålla käften :-P så några fula ord blev de i dag :-D men jag fick i stort sätt allt jag skulle ha, lite sånt där små skit kan man köpa sen. De känns skit bra att få köpa allt på en gång, vill ju inte sitta till ikea 1-2 gånger i veckan, sen är jag en sån person som helst vill ha allt gjort i går :-P men lite små saker blir de sen, ska se om jag och kusinen åker nån gång nu framöver.
i dag blev de:

-Matbord
-Soffa
-Sängbord
-Lampor
- Tv-bänk
-Soffbord
-Bokhylla

Och så lite småskit blev de med :-P men jag har varit jätte duktig, jag har fått ihop soffan, tv-bänk,soffbord och sängbord. Jag tänkte ta bokhyllan och matbordet i morrn, för nu är jag helt slut! :-D
Jag har tänt lite ljus och satt på en bra film, så nu är mysfaktorn hög :-D 
Och så hoppas jag att lilla Ofelia mår bättre :-)

ByE!

Ps: Lite bilder kommer senare :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0