sjuk :-(

Japp de va tredje dagen på  1 år som jag är sjuk. Fy vad jag mår skit, de är bättre nu, men jag låg på golvet på jobbet och skaka och de va där Sofie hitta mej , så tack att DU iallafall fanns där för mej, och åkte in på din lediga dag.    
Mådde så jävla illa :-(  nu känns de inte längre som jag behöver spy men jag är helt slut i kroppen och huvudet, kommer knapp ihåg dagen. Ska vara hemma i morrn med, min kropp behöver de. Så tack så mycket Maria och Sofie för att ni finns, ska alltid ställa upp på er. Och grattis till Maria som klarade av skrivningen, snart blir de körkort.

Ska be mamma att köpa lite soppa åt mej i morrn, fick bara i mej 2 st mackor i dag.

Ne nu ska jag flytta mej i liggande läge från soffan till sängen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0