Det är jag som är "mobbaren"

Ang. inlägget "Irriterad"

Låt mig bara få HAHAHAHAHAHAHA ! MOHAHAHAHAHAHAHA

Så.

Anonym:
"Du låter som en riktig mobbare, vet du det?
folk skriver väl vad dem vill i sina bloggar, om det nu som i ditt fall handlar om mobbning.. eller vad man
har gjort idag eller ska äta till middag. Tänk efter före du skriver tycker jag."

Låt mig citera "folk skriver väl vad dem vill i sina bloggar" Just det, detta är min blogg och jag skriver precis vad jag vill. Passar det inte så läs inte? För det första så verkar du absolut inte stå för din kommentar eftersom du sitter och skriver anonymt - dock är man aldrig anonym på internet. Säger IP-nummer dig någonting? Guess not. Därav kan man gissa sig till din ålder. För det andra, gick dom aldrig igenom med vad mobbning stod för i grundskolan? Eller vad du sjuk den dagen? Du får jätte gärna stärka dina åsikter, vilket jag aldrig tror du kommer att våga.

Som jag sa, detta är min blogg. Min. Vad jag väljer att ta upp här är min ensak. Ingen annans. Väljer jag att skriva om någon annan eller någon annans hund, så är det upp till mig!

Anonym - IGEN! Med ca 5 minuters mellanrum på publiceringen, vänner? NO SHIT. Eller kanske t.o.m samma idiot :
"Sorgligt, att du inte har något bättre att skriva om, bry dig om, "

Men snälla du, vad jag bryr mig om tänker jag definitvt inte ta upp här? Det är något jag delar med mig till min familj och mina vänner. Inte så att ni idioter kan sitta och läsa.

Det är lätt att sitta och vara ball när man är anonym. Jag tycker att ni / du är skitball. Det är människor som dig man ser upp till! Sitter där ensam, skriver en anonym kommentar, blir skitnöjd och sedan berätta för kompisarna. Ballt! Har du ett namn får du gärna använda det nästa gång du yttrar dig. Vad du än gör, hur du än ser ut, vi skrattar fortfarande! Det är folk som du som kan underhålla!
-applåder-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0