lördag hela dan

Japp så var de lördag, och jag fick sova ut så de heter duga :-P riktigt skönt, fast de tog ett tag innan jag soman i natt, va uppe och leta efter nässpray kl 2 i natt, kunde inte andas med näsan, och då kan inte jag sova kan jag tala om :-D Blev ju lite problem att hitta den i alla kartonger, men skam den som ger sig, hitta den i sista jävla kartongen :-P

Nu ska jag göra min mor sällskap in till byn för att handla :-D ska ha lite fin middag i dag :-P sen ska jag forsätta med mitt flyttande :-D

Bye!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha nej det gör dom verkligen inte.. eller jag vet egentligen inte, eftersom byfånarna skriver anonymt! :D Jag ringer dig nu

2009-03-12 @ 10:24:35
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0