jag är den jag är

Japp då har de kommit upp lite tapet här hemma,de blev skit bra! Fast pappa va på väg flera gånger att gå där ifrån, så jag fick ge lite lugnande ord till honom :-D
Annars har dagen gått bra, jävligt myket folk va de som skulle ha skor. Och fast dagen består av trevliga människor hela dagen, så kan EN enda människa förstöra den på 5 minuter.FY fan vilken människa, vad ger denna männsika rätt att komma in på mitt jobb och behandla mej som skit?! Vuxna människa! För i helvete! Ne de va nära att jag explodera men jag kan säga att jag känner mej riktigt stolt att, jag inte gjorde de :-D duktiga mej.


Jag som person är jävligt komplicerad, de är jag medveten om, mer än nån annan. Jag har svårt att få känslor för en människa, jag har aldrig varit kär, jag har trott att jag har varit de, men sen är folk förklara känsla av att vara kär, så har jag insett att de inte har varit kärlek. Jag har alltid fått svåra skuldkänslor, när jag har sagt de till den andra personen, vilket kan förklara till varför jag unviker siuationen helst. Jag kan få panik ibland när jag inser att jag kanske aldrig kommer att få uppleva den heller.
Som nu....
Men jag kommer att ta en dag i taget, så länge jag har familjen och vännerna så kommer jag nog att bli okej.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0