fredag

japp då va de fredag igen då :-) Dagen började med att jag vakna kl 8 och ringde till kusinen, som hade varit vaken i flera timmar :-P så jag väckte henne inte om man säger så :-D sen blev de en tur till IkEA, va typ bara vi och 10 personer till där, så de va jätte skönt, men de började komma folk när vi gick. Men jag hitta lite skit iallafall. Erica hitta sevetter hon, men eftersom dem snart ska flytta så va de smart att hon inte köpte en massa :-D så nu är jag hemma och tar de lugnt. Jätte skönt att vara ledig och bara slappa, ska städa lite snart, sen ska jag göra middag, idag blir de tacos mums! :-P
Ska nog lägga mej tidigt i dag känner jag, är lite trött :-( sen så ska jag jobba hela helgen + måndag och tisdag :-) men de är lugnt, de känns skit bra faktiskt.

Och i morrn ska jag få min nya tapeter i köket, jippi! sen ska de blåa bort fort som fan, hatar blått :-D men jag tror jag har hittat en tapet som jag tycker om, så jag hoppas att den inte kostar skjortan.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0