Flytt :-P

Jaha då blev man vuxen på 24 timmar :-) papperna blev påskrivna i fredags och jag flyttar in den 18! Fy fan vad coolt :-D Jag har aldrig varit så glad nånsin :-D jo när jag tog körkortet :-P så nu är de flyttkartonger överallt här hos mej :-D Jag har mycket saker har jag insett nu, men vad fan jag har haft i över 20 år på mej att samla ihop allt skit, men jag ska vara duktig och slänga saker oxå :-)

Har jobbat i helgen, de gick jävligt bra måste jag säga brukar tycka att dem går så himla sakta, men vi fick massa gjort, så de känns skönt. ska ju jobba mån o tisdag med men nu har jag lite idér  tills imorrn, så de kommer bli så bra :-)
Känner att jag har mer ork i kroppen nu, när de börjar bli lite ljusare ute, jag älskar de. Är så glad att se solen igen :-)  Längtar till sommaren något så fruktansvärt!








Lite SOMMAR tack :-D

ByE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0