260309

Jaha så va denna dagen slut, har jobbat hela dagen, som gick rätt snabbt förbi :-D skönt de iallafall. Så nu är jag ledig hela fredagen, men ska upp tidigt ändå :-D ska till IKEA med kusinen. Ska bli jätte roligt. Ska hålla hårt i pengarna, ska bra köpa lite småskti som sagt.

Jag tycker jag har varit så duktig denna vecka som har gått, jag har lagat middag varje kväll och jag håller rent och snyggt om mej. De är inte illa :-P


I onsdags blev de lax med couscous, mums! :-P


Och i dag blev de pannkakor med hemmagjord jordgubbssylt och vispgrädde :-P

 
Jag :-P i mitt kök hihihi :-D



Stephenie Meyer, köpte alla böker! Älskar dem, har snart läst halva av första boken :-D


Ne nu ska jag ta och göra mej klar för sängen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0