tillbax

Så nu har de gått en vecka sen jag fick skriva av mej, vilket har varit jätte skönt!

Norrland va vell både bra och dåligt, ska inte gå in på exakta orsaken vad som va dåligt. Men de va skönt att träffa farmor igen och se att hon mår bättre. Skulle vilja träffa henne mer, men synd för dom 75 milen emellan. Varmt som fan hade dom iallafall, som här typ. Men de är skönt att vara hemma igen och inte känna sig som en turistattraktion :-P

Sen har de blivit en hel del grillat sen man kom hem. Storebror va här i två dagar, och vi han med att grilla. Sen vad de lite mysgrill hos syster igår.
Och så ha de blivit lite pool bada med, men i morrn ska jag, Erica och Ofelia ta oss till stranden, för de går inte att sitta ute, utan vatten i närheten!
Vi hittade en plats i skuggan i dag, där vi svalka oss lite. 
Så nu ska jag fixa nått att äta, sen ska jag hem till mamma och pappa och hämta lite skit.
Jag har bilder, men jag orkar inte lägga upp dem nu!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0