jajaja

Ja de är ett jävla jobb med katt, jag vet de :P
Men jag vill ha en iallafall, och eftersom jag är vuxen och har flyttar hemifrån, så tycker inte jag att de ska var några problem? eller??

Iallafall, nu är jag ledig i morgon (onsdag) och de ska jag tilllbringa med kusinen,vet inte vad som händer men nått blir de vell.
Kom på att de är en jävligt skön sista vecka jag jobbar mån,tis,tor och söndag, de är vell inte fel? Hoppas bara att solen och värmen hittar hit, annars vet jag inte riktigt vad jag gör :(

Igår blev de filmkväll med syster och hennes nyopererade sambo. Jätte roliga filmer som jag inte kommer ihåg namnet på, bara för de :P
Och så fick jag låna hem never back down, som va jävligt bra, jävligt fina pojkar ;P



Ne hopp ner i sängen.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0