jag är på väg tillbaka!

Så de blev en perfekt jobb dag, 10-15, skit bra när man är på väg tillbaka från fökydling.
Sen så komma mamma in till mej och sa att han hon följer med och handlar med dej, vilket var bra, för jag behövde en stor bil, för de blev lite blomjord med hem oxå.
Så nu har jag planterat alla min blommor så nu får de inte plats nå mer :-P

Just de fick ett sånt där trevligt väckning i morse, haha slog upp ögonen och hör musik och röster utanför min altan. Haha så  jag hade en massa snickar utanför som håller på att sågar på min fina altan :-D men dom satte ihop den igen :-D
Så de vill jag ha oftare, men jag tror ena killen va min kusin, de såg ut som de när jag körde förbi sen. Men jag vet inte. Ska höra med han.
Ne nu ska jag diska sen ska jag börja med maten.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0