hitta kameran


Igår blev de en tripp ner till stan, med kusinen. De blev lite lunch och lite affärer. Riktigt mysigt va de.
Sen bar de hem till deras ny lägenhet och en stund i solen :P Och min kära kusin hade rotat fram gamla brev sen vi va småknoddar, hahahah ja herregud säger jag bara! Roligt att man spara sånt.
Ne ska göra mej klar för jobbet, sen är de bara en jävla dag kvar till semestern!

så såg jag ut på min födelsedag


De blev smörgåstårta :P


Och chokladmuffins.


Hahaha ja man kan bli glad för mindre, men jag
älskar min ny dammsugare!



Och så fick jag min efterlängtade
popcornmaskin!!



Hitta bordsunderlägg på Åhlens.


Och pennor!


Som jag ska gör en receptbok med!


Egobild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0